KAKO DOMA POMAGATI OTROKU PRI DELU ZA ŠOLO

  • Določite kotiček za učenje

Kotiček naj bo urejen in miren prostor, kjer otrok nima dostopa do tehnologije (telefon, televizija, računalnik). Če telefon ali računalnik potrebuje za šolsko delo, se dogovorite, koliko časa potrebuje, in nastavite alarm ali odštevalnik.

  • Vzpostavite rutino šolskega dela

Če je mogoče, naj otrok opravlja šolsko delo vsak dan na istem mestu in ob istem času. Lahko se rutina opravljanja domačega dela razlikuje po dnevih glede na ostale obveznosti otroka (obiskovanje treningov ali krožkov). Če je mogoče, naj otrok šolsko delo opravi kmalu po šoli, saj je zvečer lahko že utrujen.

  • Oblikujte urnik dela in seznam obveznosti

Otroku lahko pri organizaciji šolskega dela pomagate tako, da tedenske naloge razvrstite po pomembnosti. Pomembnejših in težjih naj se otrok loti prej. V urnik lahko zapišete tudi ostale otrokove obveznosti. Urnik postavite na vidno mesto, najbolje v delovni kotiček.

Slika 1: Pridobljeno iz: https://ucilnice.arnes.si/mod/resource/view.php?id=868003

  • Pomagajte z vizualno podporo

Slika 2: Pridobljeno iz: http://voranc.splet.arnes.si/files/2019/09/Razvijanje-samostojnosti-vodnik-1.pdf

  • Usmerjajte

Otroku, ki ne ve, kako se lotiti naloge, pomagajte z verbalnimi navodili ali pa mu bolj kompleksno nalogo razdelite na korake. Otroka pri delu ne preganjajte in ne rešujte namesto njega, saj bo s tem dobil občutek, da sam ne zmore. Če je pri delu počasen, pred začetkom vsake naloge določite časovni okvir in ga nato spodbujajte in motivirajte, da nalogo konča v predvidenem času. Bodite tolerantni do napak, nanje le nežno opozorite, in ne pozabite pohvaliti, kar je otrok naredil dobro.

  • Spodbujajte otrokovo samostojnost

     Otrok naj ima občutek, da je šolska naloga njegova skrb in odgovornost.  Ne delajte namesto otroka, ampak z njim.


Smernice za uporabo zaslonov pri otrocih in mladostnikih

Spoštovani starši in učenci,

zelo smo veseli, da so strokovnjaki s področja zdravstva, vzgoje in izobraževanja sprejeli nacionalne Smernice za uporabo zaslonov pri otrocih in mladostnikih. Tudi mi opažamo porast pretirane uporabe zaslonov pri naših učencih, sploh po obdobju šolanja na domu. Neprimerna uporaba novih tehnologij lahko povzroča v razvoju otroka nepopravljivo škodo. Vedno več imamo otrok, ki se soočajo s pretiranim nemirom, s težavami s koncentracijo in pozornostjo, pasivnostjo ali pa izgubo socialnih stikov ter tudi realnosti. Pri uporabi zaslonov je zelo pomembna časovna omejitev, način uporabe in kakovost izbranih vsebin za kar smo v veliki meri odgovorni starši.


Brezplačna učna pomoč

V dnevnem centru Skupaj v skupnosti so v tem tednu pa so začele potekati naslednje aktivnosti:

  • Skupinska učna pomoč (vsak dan od 16.00-17.00);
  • Delavnice (14.30 – 16.00 ure);
  • Druženje in pogovori;
  • Individualno delo z zaposlenimi ali prostovoljci (učna pomoč);
  • Svetovanje…

Vzporedno pa on-line potekajo še nekatere delavnice in individualna učna pomoč ter druženje.


Spletna svetovalnica za mlade TO SEM JAZ

Priponke:


MEDNARODNI ZNAK PRI NASILJU V DRUŽINI




(Visited 819 times, 1 visits today)