“Branje je za duha to, kar je telovadba za telo.”

                                                         Richard Steele

 

BRALNE MINUTKE

Vodja projekta: Alenka BALON

Branje je v šoli najučinkovitejše sredstvo za učenje, zato bomo letos v 4. in 5. razredu poskušali izboljšati bralne strategije naših učencev in učenk. V tem obdobju prehajajo iz besednega razumevanja na interpretativno branje. To je branje z razumevanjem, kar pomeni, da v besedilu:

  • izluščijo bistvo oz. idejo besedila,
  • prepoznajo povezanost med posameznimi deli besedila,
  • prepoznajo medsebojno odvisnost stališč in
  • sklepajo in presojajo na podlagi prebranih podatkov.

Naši cilji so, da učenci in učenke:

  • tekoče berejo glasno in tiho,
  • pri branju daljših in manj znanih besed upočasnijo branje,
  • širijo besedišče,
  • pomen neznanih besed razberejo iz konteksta besedila ali ga poiščejo v SSKJ.

Spoštovani starši, pomagajte nam in svoje otroke spodbujajte k rednemu branju in pogostemu obiskovanju knjižnic. Preberite jim kdaj tudi pravljico za lahko noč ali pa naj vam jo preberejo otroci sami.

(Visited 16 times, 1 visits today)