V ŠOLSKEM LETU 2024/2025 BOMO …
Pred nami so izzivi, ki smo si jih zastavili v razvojnem načrtu za novo triletno obdobje:
- razvijanje bralnih spretnosti in bralnega razumevanja (vsakodnevno branje z razumevanjem, obiski knjižnice, opravljanje bralne značke,…),
- učenje veščin za vstop v svet odraslosti (opravljanje različnih zadolžitev v ustreznem časovnem okviru, spoštovanje pravil, …),
- profesionalno delovanje in učenje učiteljev na področju prepoznavanja nadarjenih in delo z njimi (prepoznavanje močnih področij učencev in spodbujanje le teh, diferenciacija pouka, možnost sodelovanja učencev na tekmovanjih, natečajih, projektih, …),
- medsebojna strokovna podpora in izmenjava dobrih praks (medvrstniško učenje, medpredmetno povezovanje, kolegialne hospitacije, …),
- ustvarjanje spoštljivega, sproščenega in medsebojno povezanega kolektiva (spoštljiva in prijazna komunikacija, spoštovanje drug drugega,…),
- povezovanje učencev skozi neformalne aktivnosti (tematski petki, družabne igre med daljšimi odmori, šolski plesi, noč v knjižnici, …),
- spodbujanje vključevanja otrok priseljencev v šolsko okolje (dodatne ure slovenščine, spodbujanje komunikacije v slovenskem jeziku, vključevanje staršev v šolske aktivnosti,…).
(Visited 2.049 times, 1 visits today)