“Branje je za duha to, kar je telovadba za telo.”
Richard Steele
BRALNE MINUTKE
Vodja projekta: Alenka BALON
Branje je v šoli najučinkovitejše sredstvo za učenje, zato bomo letos v 4. in 5. razredu poskušali izboljšati bralne strategije naših učencev in učenk. V tem obdobju prehajajo iz besednega razumevanja na interpretativno branje. To je branje z razumevanjem, kar pomeni, da v besedilu:
- izluščijo bistvo oz. idejo besedila,
- prepoznajo povezanost med posameznimi deli besedila,
- prepoznajo medsebojno odvisnost stališč in
- sklepajo in presojajo na podlagi prebranih podatkov.
Naši cilji so, da učenci in učenke:
- tekoče berejo glasno in tiho,
- pri branju daljših in manj znanih besed upočasnijo branje,
- širijo besedišče,
- pomen neznanih besed razberejo iz konteksta besedila ali ga poiščejo v SSKJ.
Spoštovani starši, pomagajte nam in svoje otroke spodbujajte k rednemu branju in pogostemu obiskovanju knjižnic. Preberite jim kdaj tudi pravljico za lahko noč ali pa naj vam jo preberejo otroci sami.