Sedanjost s prisotnostjo korona virusa je velika priložnost, da se ustavimo in razmislimo o svojem nepravilnem početju z naravo in drugimi živimi bitji. Največji virus na našem planetu je človek sam!

Uničevanje in hitro zmanjševanje rastlinskih in živalskih populacij po svetu sta neposredni posledici človekovih dejanj, med drugimi: podnebne spremembe, krčenje gozdov, izguba habitatov, nezakonita trgovina z zavarovanimi vrstami in divji lov, netrajnostjo kmetijstvo, onesnaževanje in neprimerna uporaba kemičnih sredstev v kmetijstvu. Če ne bomo ukrepali takoj, bo izumiranje najtrajnejša zapuščina človeštva.

Moramo spremeniti način življenja in preudarno uporabiti le toliko, kolikor potrebujemo za dostojno življenje.

Pobuda za ustanovitev dneva Zemlje se je rodila leta 1969, ko se je zgodil v Kaliforniji velik razliv nafte in povzročil ogromno škodo. 22. april praznujemo od leta 1970 kot svetovni dan z zavedanjem, da je naš planet živo bitje, katerega del smo tudi mi. Vsak posameznik lahko s svojim odgovornim ravnanjem veliko naredi za zdravo okolje in s tem za lastno zdravje ter zdravje prihodnjih rodov. Skozi vse leto se v šoli trudimo vzgajati otroke v duhu spoštljivega in odgovornega odnosa do živali, gozdov in narave nasploh. Pri tem pa nas podpirate tudi vi, starši, ki smo vam za to hvaležni. Še posebej v teh časih se zavedamo, kako pomembno je, da ohranimo našo Zemljo zdravo tudi za naše zanamce.

Aktiv učiteljev podaljšanega bivanja je pripravil nabor dejavnosti za razredno stopnjo, aktiv učiteljev naravoslovja pa za predmetno stopnjo. Izberete vsaj 2 aktivnosti, ob katerih se boste česa naučili, ustvarjali, kritično razmišljali, ozaveščali druge, si izmenjali mnenja, predvsem pa se ustavili in prisluhnili naši največji učiteljici: naravi.

 

ZA UČENCE OD 1. DO 5. RAZREDA

ZA UČENCE OD 6. DO 9. RAZREDA

RAZREDNA STOPNJA PREDMETNA STOPNJA

>> fotogalerija

(Visited 796 times, 1 visits today)